2 komentáře

  1. Jakub

    Výborný článek! Jakožto „trail rider“ mám na tato kola spíš negativní názor. Na druhou stranu, jak píšete v článku – na menším zdvihu, či pro rekreačního cyklistu mi ten motor dává smysl. Akorát ty velké značky to cpou i na endura, která jsou určena právě na technické ježdění (viz scott genius). A já si myslím že člověk co jezdí na kole se 160 mm zdvihu a dokáže ho využít, by si v žádném případě e-kolo nekoupil. Fandím Vaší stránce, jenom škoda že zde byly smazány některé traily kolem Brna. Ne všechny co tu byly jsem měl projeté. Zdraví Kuba

    Odpovědět
  2. Jarek

    Hrozně záleží na tom kole. Já si koupil elektrokolo (MTB) a musím říct, že se na něm ničím solidně. Jezdím tak normálně. Někdy několikrát v týdnu, jindy na to měsíc nešáhnu. A i když mám i normální kolo, ebike je prostě větší zábava. Troufám si vyjet v lese větší kopečky, náročnější stesky do kopce.

    Ti co ví jak pravý hybridní ebike funguje s jistotou řeknou, že jakmile jste nahoře na kopci, downhill je úplně stejný jako s klasickým. Pokud dosáhnete hranici 25km/h podpora se vám ani nezapne. Troufám si říct, že ebikeři to mají z kopečka dolů těžší. Určitě se nemůžou srovnávat s kolama z karbonu co váží jako pírko.

    Tu přidanou hodnotu vidím fakticky v kopečkách, kde si sice máknete, ale neodrovnáte se. Na sjezdy či lehčí popojíždění, není problém motor vypnout úplně a jedete jak na normálním kole.

    Troufám si říct, že pokud máte ebike pod 50tis, tak vlastně nevíte co hybridní pohon je a jaká v něm je budoucnost, jak na rekreační tak i profesionální úrovni.

    Odpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.