Jde to i jinudy, trailem na Podhájí

Minule jsem jel jednu provařenou brněnskou klasiku, sjezd po žluté do Zamilcu. Je to docela pěkný svezení, ale dá se to střihnout i kousek vedle. Vyhodí vás to kolem neofiko dirtparku směrem na Podhájí, zkrátka na druhé straně Zamilovaného hájku.

Začíná se na kopci pod Soběšicemi, kam se zpravidla dostanete po tranzitním trailu po žluté. Jakmile budete křižovat úzkou lesní asfaltku zbystřete a stočte to doprava do mírného kopce. Asfaltka se po pár desítkách metrů stočí doprava, ale vy se držte rovně a vjeďte na lesní cestu.

Trail na Podhájí
Nečekejte zázraky, ale pěkné svezení to je

Čeká vás pěkný sjezd, na podzim a i teď časně zjara dost zapadaný listím, ale stezka je patrná a dost vyšlapaná. Moc lidí tudy nechodí.

O zábavu v listí tu není nouze

Cestou jsou dvě ostré odbočky. Nejdřív doprava, poté doleva – koukněte se radši na video, jestli to chcete s jistotou trefit. Když to ale netrefíte, zas tak moc se nestane, sjedete tak jako tak do stejného údolí a nebude to špatný. Ale když se trefíte, svezete se o něco dýl a líp.

Zamilovaný hajek
Dole si to říká o chvilku s nohama hore

Natáčím kamerou Garmin Virb XE, jezdím na biku koupeném u KolaSvorada.cz a aktuálně testuju boty Five Ten Freerider Pro od Elementstore.cz