Ostatní články

Hornek: Zážitkový sešup kousek za Brnem

V lese na Hádech (tam už to trochu znáte) vede žlutá turistická značka. Klidně se po ní svezte už od Velké Klajdovky, ale největší zážitky vám poskytne až když se vydáte dál k Horneku. Hornek je skvělá vyhlídka, kam si můžete zajít, ale na kole nás více zajímá stezka kolem. Je pěkně sklopená, hezky klikatá a zábavná. Tady si užijete přírodní flow!

Nedá se zabloudit, prostě po žluté. Dejte si pozor na rychlost – nezdá se to, ale je to chvílemi hodně z kopce. V úvodu je přitom potřeba do zatáček dost brzdit, dál už jsou mírnější a trochu víc klopené. Video máme nově opatřeno přesným záznamem rychlosti z rychlostního čidla (nikoli GPS), tak si můžete udělat přesnou představu.

horek_03
Začíná se docela ze široka. Ale brzy se cesta zúží na singl.

V druhé části je prudký sjezd a následný krátký výjezd, který vyjedete setrvačností. Když se před ním podíváte doleva, uvidíte stezku. Běžte se tam někdy podívat…

horek_01
Tady nezabloudíte…

Jakmile dojedete k potoku, nemusíte se handrkovat přes lávku, jeďte klidně po cestě dál a po chvíli navážete na větší cestu, která vede údolím.

horek_05
Ve střední části se stezka zařízne do strmého koryta a začne rodeo

O víkendech pozor na občasné chodce, běžně jich tu ale moc nebývá. Rovněž vegetace tu problém není, dá se jet kdykoli. Cestu v opačném směru z údolí si radši rozmyslete, chvílemi je to na pěšo.

horek_04
A pořád dolů!

Videa natáčíme kamerami Garmin virb XE.

Tip: neprošvihněte nový trail, nechte se upozornit e-mailem!

Trail Hunter

Jezdím na kole a lovím traily. Normálně mi říkají David, ale když jde o kola, tak jsem Trail Hunter. Točím videa a občas sem i něco napíšu.